Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wymiana towaru

Wymiana towaru

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22 z 2000 r., poz. 271) Klient może wymienić towar zakupiony u Sprzedawcy w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia. Jest to możliwe tylko wówczas, w stanie niepogorszonym, bez śladów wizualnych i zapachowych, pozostaje w oryginalnym opakowaniu, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wymieniany towar należy odesłać razem z paragonem fiskalnym lub fakturą.

Klient ponosi zarówno koszty odesłania do nas towaru, jak i ponownej wysyłki. W przypadku, gdy wymiana jest wynikiem błędu Sprzedawcy, koszty są pokrywane przez Sprzedawcę. Przesyłki odsyłane na koszt adresata nie są przyjmowane przez Sprzedawcę.

W przypadku różnicy w cenie, Klient zobowiązany jest do wpłacenia odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy Sprzedawcy lub pokrycie różnicy u kuriera przy wyborze opcji za pobraniem. Gdy rzecz wymieniana jest tańsza, zwracamy różnicę na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.

Jeśli podejmą Państwo decyzję o wymianie zakupionego towaru, prosimy o kontakt pod numery telefonu 914-691-106 lub mailowo na adres: sklep@seseva.pl – otrzymają Państwo informacje, jak przeprowadzić taką procedurę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl